Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009  Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Archives
Derniers commentaires
20 février 2009

KARTALKAYA'DAN SON SATIRLAR

Canım babam,

Kartalkaya ‘da çok kar yağıyor.

Seni çok özledim, hiç mesaj yollamadın.

                                                  Yağmur

Canım dedem,

Seni çok özledim. Umarım iyi vakit geçiriyorsunuzdur.

Sana mesaj yazmayı unuttum ama şimdi yazdım. Burada çok kar yağıyor.

Bir ara ayağım sakatlandı ama şimdi iyiyim.

Öptüm

                                                    Erden

Sevgili Annem,

Senin mesajını okudukça çok duygulanıyorum.Seni çok özledim. Kartalkaya’da çok kar yağıyor.

Çok iyi kayıyorum. Dedemle anneanneme selam söyle.Bugün 14:30 da hareket edeceğiz.

Hoşça kal!

                                                      Erden

Canım ailem,

Sizi çok özledim Kartalkaya’da bir kaç günüm kötü geçti ama ilk iki günüm çok iyi geçti her şeye rağmen bizim için güzel bir tecrübeydi. Hepimiz kayak kaymaya başladık, biliyoruz ki gelecek sene daha iyi kayacağız.Odalarımız sıcak ve rahattı. Otelimizin yemekleri çok güzeldi ama annemin yemekleri daha güzel.

Hedikle yürüyüşte çok yoruldum ve üç gündür o yorgunluk üstümde. Nihayet bugün eve dönüyoruz...

                                                       Emre

Publicité
Commentaires
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009 Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Publicité
Publicité