Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009  Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Archives
Derniers commentaires
17 février 2009

Messages classe CE2/CM2

Merhaba ,

Sizleri çok özledim .Ben burada iyiyim.Ama sürekli aklım sizde .Anne bana söz vermiştin telefon  edeceğine .Sizleri çok seviyorum

Kendinize iyi bakın

Cem

Salut ,

Comment ça vas ? Moi, je vais tres bien .Je m’amuse beacoup .Je suis dans la chambre avec Cem et Akın

A bientot

Theoderos

Merhaba Anne ve Baba

Sizi çok özledim .Burada arkadaşlarımla birlikte çok eğleniyorum.Umarım siz de bana  cevap gönderebilirsiniz .

Kutay

Merhaba  Anne ve baba ,

Sizi çok özledim . İlk  gün biraz değişik geçti.Sizi çok seviyorum.

Ata

Anne ve baba ,

Birinci gün güzel geçti. Kayak yapmak güzel.

Hoşça kalın anne ve baba

Toluy

Merhaba  anne ve baba ,

Çok güzel bir gün geçirdim .Çünkü arkadaşlarımla oynadım.Sizi öpüyorum .

Hoşça kalın

Aksel

Anne ,baba ,

Sizi seviyorum Elif…

Publicité
Commentaires
J
Salut ca va ? Moi ca va mais l ecole est vide sans vous !! Vous avez bien skier ? la semaine s est bien passe ? Nous on sortait avec les CP et CE1 en recreation et on s amuse moins qu avant revener !!! Et Theo ta mere a raison c est ton nouveau nom Theoderos moi je prefere Theodore ! Pas toi ?
A
Kayak tatili programınız oldukça yogun geçiyor galiba.Bu hepiniz için tecrübe oldu. Kendi başınıza neleri yapabileceğinizi gördünüz. Tüm bu deneyimlerden dersler çıkartmanızı tavsiye ediyorum. Bu gezinin amacıda her türlü kolaylık ve zorlukla baş etmeyi öğrenmekti. Bunun yanında da sportif aktiviteniz ve eğlenceli zamn gecirmekti.. Yarın bu tatiliniz bitiyor. Umarım güzel anılarla dönersiniz.(mide ağrın dışında)Seni Öpüyorum.Maç O-O bitti.
B
işte heyecanla beklediğin disco gecesi bugün...Umarım dansedecek halin kalmıştır...kayak yorucu olmalı yine de bana bir iki kelime yazabilirsen sevinirim...Sevgili salak Günlüğün 6. kitabını yarın ben alayım mı yoksa cumartesi beraber mi gideriz kitapçıya bana yaz.. senden haber bekleyeceğim...hepimiz sevgiyle öpüyoruz canımız...
L
Bonjour Léa,<br /> <br /> Je suis étonné de ne pas avoir reçu un petit message de ta part. C'est sûrement normal car vous êtes très nombreux : Ce soir peut être !!!<br /> J'espère que tout va bien et que tu t'améliores chaque jour en ski.<br /> Jules et moi sommes impatients de voir ça la semaine prochaine.<br /> Je compte sur toi pour me donner des cours : D'accord ?<br /> Bisous<br /> Papa
N
Merhaba oglum,<br /> Anlaşılan tatil çok keyifli geçiyor. Burası her zamanki gibi. Biz çalışıyoruz, kardeşin hasta!!!!, kedi de aşıya gidecek. Cuma akşamı makarna partisi mi yoksa Çin yemeğimi... Tercih senin. Lütfen her anın tadını çıkartmaya çalış.<br /> <br /> Seni çok seviyoruz birtanem.
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009 Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Publicité
Publicité