Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009  Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Archives
Derniers commentaires
17 février 2009

Messages des CE2

CE2 ÖĞRENCİLERİNDEN MEKTUPLAR 17 ŞUBAT 2009 KARTALKAYA

Melis, Yağmur, Çisel, Tara, İlsu, Emre ve Erden

Sevgili Işıl teyzemden haber var mı? Sizi çok özledim.

Benden ablama selam söyle. Melis

Sevgili annem,

Seni çok seviyorum. Seni çok özledim.

Bana cevap yazar mısın? Anneciğim. Yağmur

Sevgili anneciğim,

Seni çok özledim. Geceleri sizi düşünüyorum. Burada günler çok güzel geçiyor.

Hepinizi çok öpüyorum. Lütfen bana mesaj yazın. Çisel

Anne ve baba,

Haklıydınız hiç ağlamadım ve burada çok eğleniyorum.                                          

Yine de sizi çok özledim. Hava berbat çünkü aralıksız kar yağdı.

Sizi çok seviyorum. Tara

Sevgili baba,

Seni çok özledim ne yapıyorsun? İyi misin? Ben çok eğleniyorum.

Seni öpüyorum…  İlsu

Sevgili babacığım ve anneciğim,

Sizi çok özledim cuma günü hasret bitecek ve yine birlikte olacağız.

Size Kartalkaya’dan kucak dolusu sevgiler yolluyorum. Emre

Canım anneannem,

Seni çok özledim. Çok güzel günlergeçiriyorum. Çok iyi kayıyorum. Rahatımız yerinde. Dedeme ve anneme kucak dolusu sevgiler… Erden

                                                    

Publicité
Commentaires
N
Tatlı oğlum,<br /> Bu sefer bir değişiklik yap ve gelince tatili tüm ayrıntılarıyla anlat olur mu? Önümüzdeki 15 gün maalesef seni tatile götüremeyeceğim ama yazın ikimiz başbaşa güzel bir tatil yaparız söz.<br /> <br /> Seni seviyorum<br /> Nilay
T
Bebeğim, "ÇILGIN KUZEN" başlıklı mesajı sana Nehir gondermiş!! oku oldu mu..öptüm seniii ponpon!<br /> TansELi
N
heeeey!!!!!!!!!!!!! nasıl gidiyo çooook özledim seni, nasıl iyi kayıyormusun? ben de ilk kaydımda senin kadardım ve çoook eylenmiştim <br /> diskoya gittiniz mi? benim için de dans et :)<br /> Seni çoook özledim kuzi <br /> xoxo nehir<br /> <br /> PS:gelince buz patenine gidelimm :D
B
Canım oluşum,<br /> <br /> eeee artık tatilinizin son günleri. Yarın sana olan özlemimiz nihayet bitecek.<br /> <br /> Dört gözle dönüşünü bekliyoruz.<br /> <br /> Umarım orada çok güzel günler geçirmişsindir.<br /> <br /> Kayak hakkında birşey yazmamışsın.<br /> <br /> Nasıl kaydığını çok merak ediyoruz. Ama başarılı olduğuna eminim. Ayrıva çok eğlenceli olduğunu ve senin de çok hoşuna gittiğini düşünüyorum.<br /> <br /> Seninle gurur duyuyoruz ve seni çok seviyoruz.<br /> <br /> Yarın görüşmek üzere...<br /> <br /> Deren Melih
F
Birtanem karnının ağrısı geçti umarım bugün daha iyi kaymışsındır.Yarın karşılamaya gelirken bir sürprizim var sana, bekliyoruz seni heyecanla, güzel yanaklarından çok öpüyorum seni<br /> Filiz
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009 Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Publicité
Publicité