Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009  Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Archives
Derniers commentaires
18 février 2009

CE2-CM2 KARTALKAYA 18 ŞUBAT 2009 Berfin, Ata, Léa

CE2-CM2 KARTALKAYA 18 ŞUBAT 2009

Berfin, Ata, Léa ve Cécile'den mektuplar...

Merhaba,

Nasılsınız? Ben burada çok eğleniyorum.

Bana mesaj atabilirsiniz. Bana mesaj atın lütfen.

Bugün hava güzeldi, çok iyi kayak yaptık. Berfin

                                       ---------------------------                  

Merhaba,

Sizi çok özledim, sizi çok seviyorum ama burada çok eğleniyorum. Ata

                                       ---------------------------

Sevgili babacığım,

Seni çok seviyorum. Çok iyi kayıyorum.

Seni çok özledim. Annemin sana çok selamı var. Léa                                             

                                      -----------------------------

Anneciğim,

Nasılsın? Ben çok iyiyim. Çok güzel kayak yapıyorum, bir yerimi incitmedim.

Arkadaşlarımla çok iyi anlaşıyorum. Ayrıldıktan sonra hiç ağlamadım.

Seni çok özledim. Görüşmek üzere! Cécile

                                    

Publicité
Commentaires
S
BERFİNİM kelebeğim iyi haberlerini aldık çok sevindik umarız önümüzdeki günlerinde iyi geçer babaannen seni çok özlediğini söylüyor ve öpüyor serap,saygın ve bende seni çok çok öpüyoruz.MUCUUUUKKK!!!!!
A
Bu gun guzel kayak yapmana cok sevindik canım. Çok eğlenmende bizi çok mutlu etti, tatilin ve kayağın doya doya keyfini çıkar ve stilini geliştirmeye çalış ama arkadaşalarına da yardım etmeyi unutma ;) ve bol bol eğlen seni ve arkadaşlarını çok öpüoruz canım kendinize dikkat edin.<br /> <br /> Damla, Şebo, Memo
Classe de découvertes (ski alpin, raquettes à neige) KARTALKAYA / TURQUIE février 2009 Lycée Charles de Gaulle d'Ankara
Publicité
Publicité